Support saya =) Jom Exchange Link! I will visit Yours!

My Blogger friends

Tuesday, May 22, 2012

My fav blog untuk Felt Craft

Haa..Aku ni belum terror lagi nak be independent..Jadi, aku banyak la google untuk mendapatkan sumber inspirasi dan guru untuk tunjuk ajar..Jadi aku suka visit blog2 ni yang sediakan tutorial untuk projek D.I.Y mereka..Memang awesome!

Hasil pemerhatian aku mendapati, banyak blogger mat saleh tak kedekut nak disclose tips and cara diorg buat projek diorg tanpa kenakan bayaran..Kat Malaysia ni limited sikit, banyak tutorial datang dalam bentuk E-book dan kena beli :P Ada juga la yang murah hati, tapi untuk projek yang simple2 je la..hee..Pepun, terima kasih utk semua jasa dan sumbangan diorang..walaupun kecil amat bermakna >__<

Check this out!

Aku suka visit blog ni untuk cari blogger 2 yang hebat dalam dunia kraft..Diorang semua memang Outstanding!

0 mereka yang sweet:

Post a Comment

Thanks for your comment dear! =)

P/s: if komen via FB, saya tak dapat notification tau. Jadi, sorry kalau saya lambat reply / tak reply ye..Saya kena manual check ;)

May Allah bless you!