Support saya =) Jom Exchange Link! I will visit Yours!

My Blogger friends

Wednesday, May 30, 2012

Sepetang yang bosan di opis, keje Touch Up door gift!

Ngeh..Ngeh..Sambungan pasal projek door gift aku tu lagi..Yang da siap tu aku dok pikir macam mana nak touch up supaya lagi kemas dan nampak cantik...

Idea asalnya aku nak letak kad ucapan terima kasih kat dalam ID card holder tu nanti..kad tu pulak macam ala2 business kad tu... Tapi kalau nak guna business kad yang betul memang kopak ler poket aku kan..Ehee..Jadi, aku pun cuba cari jalan yang cerdik sikit..Memula konon nak design sendiri tapi bila try design sendiri tak jadi la pulak. Sudahnya aku google business card template dan cuba cari idea.

Blink! Nasib baik! Punya la power Google tu kan..Sekali aku terjumpa website yang bagi free business card template untuk aku aku guna..Jadi, boleh la aku print pakai A4 paper jek kan :P Klik sini untuk website tu..Korang download, save dan boleh edit dan design sendiri guna template yang dia bagi. Aku tambah frame dan border dalam tu supaya senang nak potong nanti :P

Hasilnyee??? Ehee...Tu yang kertas putih dalam frame tu ha..For real day nanti, aku pakai la kertas yang cantik or ber colour skit...Then, hantar ke Bormas ke, kedai fotostat ke, guna fotostat opis keee (Opps!) ehee..Then potong ajeee...

0 mereka yang sweet:

Post a Comment

Thanks for your comment dear! =)

P/s: if komen via FB, saya tak dapat notification tau. Jadi, sorry kalau saya lambat reply / tak reply ye..Saya kena manual check ;)

May Allah bless you!