Support saya =) Jom Exchange Link! I will visit Yours!

My Blogger friends

Tuesday, November 27, 2012

Dsadar Mnp (MUA) buat promotion / program DUTA KECIL!

Good day my dear!

Korang ingat tak dulu aku pernah share entri pasal MUA ni dulu? Aiippp! kalau korang tak ingat, please pretend korang ingat.. [klik sini utk flash back]...Tehee....Sebelum korang konfius ngan status aku ni bek aku explain..:P

FYI, dia bukan buat promotion diskaun harga makeup or nak cari model utk makeup dia tau..Dia kata dia nak cari DUTA KECIL utk service dia..entah la pulak mcm mana  rupa program yang dia nak buat tu sebab dia pun tak bg description / explaination....So aku mcm agak suspen juga la ni kan :D ...haa..mesti korang pelik apa yang aku merapu ni kan..Haaa~ please continue to read this..Aku nak share something suspen pasal MUA ni..Pasal my MUA [Dsadar Mnp]..

Ibarat nak menghangatkan suasana..Today dia buat promotion / program untuk tambah side income kita katanya..Tak sure la pulak aku apa yang dia nak buat untuk tolong kita semua..Apa maksud tolong kita tambah side income tu pun aku tau.. Harap2 bukan MLM la ye kak :P (assume konon dia baca entri aku ni)..hehe....Mana la tau untung2 dia ajar kelas design inai ke, kelas makeup ke..awesome gak kan?? ilmu yang berguna harus dicari..kalau betul la akak Manap Dsadar buat aktiviti2 yang memberi manfaat dan faedah kepada kita semua..pulak tu kalau benda tu memberi kebaikan untuk jangka masa panjang, memang byk la pahala dia nanti :D

kat dalam FB dia, dia cakap macam ni.....

salam,
Sy ada berita baik nak share ni. Kepada sesiapa yg berminat untuk menambah pendapatan sampingan, sy nak umumkan sy tengah mencari ' duta kecil' untuk DSadar Bridal & Spa. Yang sy perlukan buat masa ini cuma 5 orang sahaja.

Syarat penyertaan :

- Blogger yang aktif
- Selalu online
- Bijak berkomunikasi
- Penyabar dan kuat berusaha.

Sy tak cari model ke ape...ni khas untuk yang nak tambah pendapatan sampingan.
Untuk yang berminat , sila inbox dengan tittle " DUTA KECIL" dan berikan maklumat anda spt blog url dan kenapa sy perlu memilih anda.

5 orang sahaja akan dipilih.
 
 
Sila klik sini utk ke FB beliau sendiri ye :D 

0 mereka yang sweet:

Post a Comment

Thanks for your comment dear! =)

P/s: if komen via FB, saya tak dapat notification tau. Jadi, sorry kalau saya lambat reply / tak reply ye..Saya kena manual check ;)

May Allah bless you!