Support saya =) Jom Exchange Link! I will visit Yours!

My Blogger friends

Tuesday, December 18, 2012

GM plaza episode 3

Good day my dear!

Last week aku ada promise nak bg detail pasal barang kat GM plaza kan? [klik sini utk flashback]..

Haa sorry sebab lambat hupdate, bizy sangat sebab banyak benda nak kena buat..Opppsss!! countdown my wedding tinggal sebulan, seminggu 6 hari jekkk!! aaaa!!Then my tunang cakap khamis ni parents dia a.k.a my bakal mother and father In law nak datang ke rumah sebab nak bg payment advance utk urusan kenduri..haa..nak kawen pun now ni da kena ada deposit tau..hihihi..Entah la mak eh, tak reti den adat2 ni..so serahkan aje bab adat2 ni kat orang tua..

ok back to the story pasal GM plaza ni, aku ke sana semula masa weekend iaitu hari Ahad.Tak sempat nak pegi hari Sabtu sebab urusan nak siapkan kad kahwin ku itu..Then sekali al kisah da sampai ke GM plaza tu, rupanya banyak kedai tutup hari Ahad..Jadi, aku survey je la harga barang kat kedai yang buka sahaja..

Utk previous inquiry iaitu Swarovski Crystal aku, tak dapat nak bagi harga dia... Sebabbbb masa aku pergi tu , dia x nak bgtau harga pun!..bila aku tanya harga, dia bg aku katalog utk semua kristal yang dia ada then harga berdasarkan size dan shape pulak..disebabkan byk gila design so tak kuasa la aku nak tanya satu persatu..Yang boleh aku cakap, korang kena pergi sendiri dan kena bawa baju yang korang nak project kan tu.

Then selain Swarovski Crystal, dia ada juga kristal Korea..Harga tak dapat diperolehi sebab  bila aku tanya pekerja tu, dia akan tanya aku balik..Dia cakap macam ni---> kristal ikut saiz dan jenis dik, adik nak jenis dan size apa?..Then dia tanya aku nak buat apa dengan kristal tu..Bila aku tanya kristal apa yang paling murah,dia cakap kristal ada macam2 jenis dan size jadi harga tak tentu...Then  bila aku nak pusing2 kedai tu pekerja dia dok ikut je apa mana yang aku pergi T______T haaa, hebat kan customer service dia??? 

Then utk pearls China murah skit, dalam satu uncang / tali tu dalam RM 3 utk 1 tali then ikut size dan ikut design juga...

Tu je la yang mampu aku provide then info pun limited juga sebab masa aku pergi tu kedai pun byk tutup
 
Sunyi sepi..uuuu scary

Time ni tgk curi2 snap gambar...takut kena marah lagi

Harga kristal n pearls

Terjumpa cermin cantik ni.. RM 10 seunit (harga borong utk 6 unit)
 
Sorry again sebab tak de gambar, maklumlah kat sini dilarang utk amik gambar..hemmm...
Comments
2 Comments

2 comments:

  1. teringin nak pegi gm plaza ni...hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe..Ayong kat mana je ye? GM ada di KL ngan klang :)

      Delete

Thanks for your comment dear! =)

P/s: if komen via FB, saya tak dapat notification tau. Jadi, sorry kalau saya lambat reply / tak reply ye..Saya kena manual check ;)

May Allah bless you!