Support saya =) Jom Exchange Link! I will visit Yours!

My Blogger friends

Monday, April 9, 2012

bERHABuknyeehh!

huu..lama sungguh aku x update blog aku & berblogging..Rasa menyesal plak sebb delete blog lama aku tu..Nampaknya aku nak kena mula balik dari mula...Ehe..mcm2 benda nak kena buat balik..:p

Aish..Rindunyehh berblogging..Berhabuk da blog ni sebab lama x update..Orang lain canggih manggih da blog diorg..Malunyehh!Ngee..Banyak benda ni aku nak kena kejar & update @____@ haha..Now ni sementara aku belum tukar kerja boleh la aku nak ada masa online.Esok lusa kalau aku da tukar kerja, wallahualam ler..huhu

Cuma nak lock perasaan aku @ this moment, sekarang aku ngah dalam mood nervous sebab baru dapat call for interview..Ngee..tak pasal2 cuak pulak sebab esok da nak kena pergi interview...Suspen..

Wish me Luck!

0 mereka yang sweet:

Post a Comment

Thanks for your comment dear! =)

P/s: if komen via FB, saya tak dapat notification tau. Jadi, sorry kalau saya lambat reply / tak reply ye..Saya kena manual check ;)

May Allah bless you!