Support saya =) Jom Exchange Link! I will visit Yours!

My Blogger friends

Wednesday, September 26, 2012

kEKASIH GELAPKU...

Nguu..today aku x sihat..Penyakit batuk & selesema dah menyerang...Rasa mcm nak demam pun ye..So, semua preparation wedding tergendala kejap..But, still dalam keadaan panik tu aku tetap risaukan door gift DIY aku tu..Incase aku tak dapat siapkan DIY ID card Holder tu, apa door gift lain yg boleh digunakan as backup...Jadi bagi nak hilangkan kerisauan, aku gagahkan juga mengoogle idea2 baru yang boleh diguna pakai untuk majlis aku nanti...

Ni my 2nd backup in case kalau aku x dapat siapkan ID card holder sebanyak 1000 pcs tu

Tengah leka menggoggle, aku terjumpa balik gambar buah hati, kekasih gelapku, si cinta hati iaitu yang tak lain dan tak bukan si mesin Big Shot ni..Huk..Nak sangat beli tapi harga dia terasa mcm sangat mahal..Standard harga RM 500-700 just utk mesin ni..Tak lama lagi harga dia mesti akan makin mahal kan sebab da makin ramai jugak orang yang aktif buat kraft felt ni..Btw mesin ni bukan utk felt jek..utk kad utk kraf benda lain pun boleh..Huk...Dari dulu aku dok usha benda ni tapi sampai ke hari ni aku just mampu tgk gambar dia ajek..Sob sob...

Gambar dipetik dari blogger ni


I wish someday, my dream will come true..Hope someday, aku dapat peluk cium pulun dok godek2 mesin cinta hati aku ni dan hanyut di dalam dunia DIY aku...Huk..Someday baby...someday...(blweekk!)

tak pelah..gambar pun gambar lah..Dapat tumpang berangan guna mesin ni pun jadi lah...:P teheee..Kalau lah ada hamba Allah yg pemurah sanggup hadiahkan benda ni as my wedding gift ke (cewah! berangan tahap dewata lagi)...Memang besar la sumbangan dia dalam hidup aku sebab dengan mesin ni macam2 aku boleh buat tau!! Siapa tahu mgkin mesin ni boleh mengubah hidup somebody..hahahahahaha yeee! teruskan berangan ye missjue!

The law of attraction ;)
Comments
2 Comments

2 comments:

  1. Masih tak paham benda ni untuk apa sebenarnya.. erk.... nampak sangat tak tau apa benda tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia macam mesin utk potong any shape pada fabrik, felt or cut board or kertas. Boleh potong ikut design yg kita nak dengan syarat ada la acuan shape tu. Selalunya kalau guna big shot ni dia boleh potong dalam kuantiti yg banyak sekaligus..tak la manual gunting satu2..then potongan dia akan lebih kemas, bersih, accurate dan cantik..contoh shape burung tu, shape love ke, gitar ke, shape bulat ke, rama2 ke..semua pun boley...

      Delete

Thanks for your comment dear! =)

P/s: if komen via FB, saya tak dapat notification tau. Jadi, sorry kalau saya lambat reply / tak reply ye..Saya kena manual check ;)

May Allah bless you!