Support saya =) Jom Exchange Link! I will visit Yours!

My Blogger friends

Tuesday, September 18, 2012

Shopping barang kahwin di JPO (Johor Premium Outlet)

Hi my dear gojes reader(s)!!

Previously aku ada share info pasal aku berhujung minggu di rumah bakal MIL aku kan..[yg x baca lg leh klik sini].

Aku ke Johor mulanya sebab nak hadir wedding kawan kitaorang di sana (kawan sekampung & childhood En tunang), so alang2 dah sampai Johor tu kitaorang pun  stay & berhujung minggu dengan family en tunang. Family tunang aku ni sangat suka melawat & menghadiri kenduri kendara. Jadi, tentatif kitaorang 2 hari tu penuh dengan aktiviti kenduri dan melawat sorang saudara mereka yang sedang sakit. Kebetulan di kawasan rumah saudara En tunang tu dekat dengan JPO juga. Jadi lepas melawat tu kitaorang pun mengambil peluang untuk singgah ke sana..

Pengalaman shopping aku kat JPO memang super awesome gila! Sangat berbaloi2! sale sampai 30 -70%! Semua pun barang2 branded! memang sangat sesuai la nak beli barang kahwin kat sini. Cuma FYI, sebab apa barang2 kat JPO  murah? Bukan sebab barang2 kat sini barang reject tau! Barang kat sini totally guaranty branded & berkualiti. Bukan juga barang2 tiruan. Butik2 kat sini semua stock international brand tau. Harga dia murah disebabkan kat sini semua barang utk stock clearance. Even stock clearance pun barang still super gojess & harga still ratusan ringgit..Harga dia pun ada gak dari ratusan ringgit jadi ke puluhan ringgit selepas ditolak diskaun. Awesommeeenesss!






Kedai Padini
Aku tak dapat masuk Coach sebab ramai gila umat manusia serbu kedai ni..Hemmm

Armani Outlet


Kedai En POLO
DKNY :)

Kat dalam butik Guess
My bakal MIL di kedai Body shop

Singgah kedai jam di FOSSIL

I love Carlo Rino!! Shopping banyak benda dalam kedai ni..Tp, aku tak beli beg yg kat dalam gambar ni tau!..Gambar barang2 yg aku beli terpaksa dirahsia kan  dulu..Tehee... :D
Heaven!
si dia shopping jam
Blweek :P
Aku plak beli jam pujaan hati di sini ;)
Comel gila paper beg dia!
Huyehhh! barang2 yg kami borong!
Huk! Kan best kalau KL pun ada mcm JPO ni..Jadi la KLPO plak..muaghahahaha!
Comments
7 Comments

7 comments:

  1. wah.. dah byk shopping brng hantaran dear?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.haah, Alhamdulillah gie..dah banyak dah shopping barang kawen..Yey! Tehee :)

      Delete
  2. best tempat ni... sonok.. kite dh pegi ms opening dia taun lps

    ReplyDelete
  3. wow..U pegi masa opening...semangatnyee..tehee..ha'ah, best kan sini? kan best kalau kat KL ada..syok shopping!! gegegeeg...

    ReplyDelete
  4. wahhh..jelessnyeeee...teha pon plan nak sopim kat sini jugakkk tapi tak kesampaian sbb last minute tukar plannn..heee....:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..It's ok dear...JPO x kemana..Insyallah akan ada rezeki someday..Cuma kalau pergi sekarang maybe tak berapa ramai sangat orang..tak ramai pun banyak kedai x leh masuk sebab penuh ngan orang..especially kedai coach tu..aish..soon, kalau JPO da fames x tau la macam mana rupanya ;)

      Delete

  5. Assalamualaikum Tuan/Puan.

    Salam dari Kita Holidays Travel & Tour Indonesia.
    Kalau Tuan/Puan nak melawat ke Indonesia, jangan risau hati sila hubungi kami di:

    KITA HOLIDAYS TRAVEL & TOUR INDONESIA
    Tour operator & Travel Agency

    Kami memberikan pengkhidmatan tour ground handling di beberapa daerah yang favorit untuk di lawati di Indonesia. Kami arrange secara profesional dan dengan penuh rasa kekeluargaan, juga dengan harga tour yang sangat berpatutan seperti ke : Padang dan Bukittinggi Tour, Aceh Tour, Medan Tour, Jakarta dan Bandung Tour, Jogjakarta Tour dan Bali Muslim Tour.

    Contact person : Amsyahril
    Mobile : +6285263007445
    E-Mail : am_holidays@yahoo.com / kita_holidays@yahoo.com / kitaholidays@yahoo.com.

    ReplyDelete

Thanks for your comment dear! =)

P/s: if komen via FB, saya tak dapat notification tau. Jadi, sorry kalau saya lambat reply / tak reply ye..Saya kena manual check ;)

May Allah bless you!