Support saya =) Jom Exchange Link! I will visit Yours!

My Blogger friends

Wednesday, September 5, 2012

Review my DIY veil & sikit gambar tunang :P

Morning my gojes reader(s)!

As promise aku akan share gambar E-day aku..Segan la aku nak wat semata entri gambar tunang aku je kan.. Jadi aku selit2kan juga details outcome projek DIY aku masa majlis tersebut..

Sorry la kalau buruk...Majlis I simple jek...Maklumla DIY pun sebab nak jimat...Jangan lupa misi, visi & moto aku : Jimat itu penting gojes itu wajib,...hahahaha...  :p

Ok! Merepek dah..Check this out!

Review Baju tunang
Alhamdulillah sgt suka sebab DIY aku menjadi seperti yang dirancang...Yang best sebab ramai puji baju dan veil aku cantik..Diaorang ingat aku tempah kat butik khennn~..Padahal baju tu aku beli siap je masa minggu nak raya & veil tu aku buat sendiri dengan penuh kasih sayang ikut design manik baju tu...Ada yang tanya mana aku beli baju tu..Kalau korang masih ingat previous entri aku, aku ada share pasal aku beli baju tunang a.k.a baju raya kat Chow kit (Jalan Haji Hussien)..Masa tu berlambak2 kedai yang jual baju raya sampai ke Jalan TAR..Ok, kalau tak ingat pasal entri tu / tak baca tapi masih  ingin tahu juga sila la klik sini...

Nerbes beb time ni! Ngah hati2 takut jatuh tergolek :P
With my bff! Lovee themm!
MY DIY VEIL

Haaa..Ni la projek DIY yang aku paling bangga..Sebab benda ni la yang aku paling takut nak buat dulu sebab takut tak jadi sekali da siap jadi cantik pulak sampai aku pun tak caya..tehee..Masih ingat tak pasal tutorial aku yang aku share cara2 aku DIY veil aku?? [Klik sini untuk tutorial]& klik sini pasal manik dia pulak...

FYI, ni 1st time aku buat veil tau!

so, Ni la outcome dia...Wink wink..Nak kembangkan idong jap :D



Atas request kawan2 b2b n blogger, aku share skit gambar masa majlis E-day aku eah..

Masa sarung cincin!! Sangat nerbes masa ni :P




Me n him

With his family

With family angkat dia juga
Us with his mom

With his friends ;)
With his parent
My familia
With our good friend : fendi :) thanks so much for everything fen!
Tgh x sampai hati tgk my lovely pulut kuning rabak di akikah oleh mereka :P

Sila fokus pada manik ye...



 Sekian utk gambar tunang ea :P

Comments
3 Comments

3 comments:

  1. seriously mmg cntek veil awk..nk swa bleh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serius ke awak nak sewa? kalau nak sewa awak confirmkan la dengan saya dan bg detail awak kat saya ye @ juliza_dis4@yahoo.com ;)

      Delete
  2. Lawa giler veil dia.... x sangka ada service utk DIY pelamin sendiri kan. Tp lagi jimat ke lg mahal?

    ReplyDelete

Thanks for your comment dear! =)

P/s: if komen via FB, saya tak dapat notification tau. Jadi, sorry kalau saya lambat reply / tak reply ye..Saya kena manual check ;)

May Allah bless you!