Support saya =) Jom Exchange Link! I will visit Yours!

My Blogger friends

Tuesday, August 7, 2012

Aduan ke DBKL Done!









Cantik tak gambar diatas? tehee..Gambar ni susulan dari entri aku sebelum ini (klik sini) pasal terowong Masjid Negara yang kotor dan tak selamat..Jadi today aku da hantar aduan kat DBKL.. Nice~ sebab form dia agak senang nak diisi dan tak complicated berbanding PTPTN :p Tapi yang aku tak berkenan tu part dia suruh pilih kawasan kejadian tu kat cawangan mana dan department / cawangan / badan mana yang uruskan aduan tersebut. Lorr, mana la aku tahu sape yang incharge kan??..Hukhuk. Sudahnya aku hantar je kat DBKL HQ :P So, pepandai la dia forward. Hope diaorang forward  issue tu ke respective department eks. Risau gak if diaorang akan ignore email aduan aku tu sebab tak salurkan ke department yang betul???  We will see..Will get back and follow up within 3 working days.

Hihih...Aish..Think positive. Think positive..Tak bek bersangka buruk...Jadi, aku harap badan kerajaan ni akan bertanggungjawab la ek dalam melaksanakan tugas yang diamanatkan. Katanya kan berkhidmat untuk rakyat jadi hope diaorang amik serius la aduan yang dibuat. Jadi, ni akan jadi bukti diaorang ni buat keje ke tak ;) Really2 hope supaya terowong tu bersih & terjaga supaya selamat sikit lepas ni  >___<

Part ni la yang aku tak paham..

Tu dia, siap attach gambar lagi dalam report aku..hehehe

Majulah DBKL untuk negara ;)

Comments
4 Comments

4 comments:

  1. tindakan yang bijak dan berani dear. dorang patut tahu !

    ReplyDelete
    Replies
    1. hope ada tindakan yang diambil..kalau tak kesian la sape yang ter-guna terowong tu macam saya ;)

      Delete
    2. betul2 sangat bahaya especially perempuan kan :)

      Delete
    3. haah..kalau malam mesti lagi horror dalam terowong tu..glurp..Rasanya orang ramai selalu guna, sebab parking kat Daya Bumi tu..Nanti time nak nikah nanti pun kalau x bersih gak,kesian lak tetamu yg nak datang juga ;)

      Delete

Thanks for your comment dear! =)

P/s: if komen via FB, saya tak dapat notification tau. Jadi, sorry kalau saya lambat reply / tak reply ye..Saya kena manual check ;)

May Allah bless you!