Support saya =) Jom Exchange Link! I will visit Yours!

My Blogger friends

Tuesday, August 14, 2012

Buka Puasa di Restoran Murni Bukit Jalil

Alhamdulillah..Hoyeh~ Dengan nikmatnya semalam aku telah membatalkan diet aku untuk sehari sebab berbuka di kedai Murni Discovery Bukit Jalil..FYI, cawangan Murni kat Bukit Jalil ni masih baru..Selalunya aku pergi yang kat SS2 je..So, this time mcm best sikit sebab kat sini tak sesak macam kat SS2, tp still ramai orang jugak la...

Tehee, sorry ah..kalau da makan kat Murni, mana bley diet beb.....Rugi besar kamO! hoho..
Air buah yang terbaek~

Aku sangat teruja sebab da almost sebulan da badan aku tidak menerima sumber karbohidrat dari Spageti & nasi! DAN sudah lama juga badan aku tidak menerima gula dari air manisan..selama ni aku boke puasa just makan ikan kembong & air mineral jek..Sob sob...So, skali kalau da langgar pantang tu ofcoz UNSTOPPABLE...xoxo...Sorry ALSD II, terpaksa breakup dengan kamu sekejap..Cintaku pada Murni melangkaui segalanya..hahaha!


Macam2 pun ada..
Ok, kenapa MURNI?? kenapa bukan kedai Mapley kat area situ jugak kan??? Haa..Tu la rahsianya....kalau sape2 yang tak pernah pergi ke Murni tu sila pergi sekarang! Eh, bukan sekarang, time nak boke pose nanti..Kalau pegi skrang takut nanti korang kena naik van mayat lak sebab kena tangkap dituduh x pose..hehehe...Pepun, kalau korang pegi sini, tersangatla super extreme recommended untuk bawa family or kawan2 sebab sangat best makan beramai2 kat sini..Sebab portion dia sangat besar untuk makan sorang melainkan kalau korang stock incredible hulk! Kalau nak bercandle light~ Sorry, this is not the place ye~

Aku berani confirmed, kalau korang da pergi sekali mesti nak tinggal kat sana teros! Sebab pe? sebab menu dia sangat heaven dan gila2...Banyak kali da aku pegi makan kat kat Murni dan banyak kali juga aku gagal nak nak pilih menu apa yang nak di makan sebab menu dia sangat banyak dan sangat kreatif! Pening sungguh nak pilih,...Lagi pening kalau tengok orang lain order pe, sebab selalu jek aku rasa makanan orang lain macam lagi sedap. Disebabkan tu, tiap kali kalau aku datang sini..Aku tak berani nak order len..sebab aku ada makanan feberet...Aku tahu jek makanan lain banyak yang lagi sedap, tapi aku ni seorang yang loyal..Jadi ofcoz la my favorite one and only my beloved Spagethi Arrabbiata sebab dia sangat pedas dan sangat yyumeeeh! Cili padi potong hijau dia siap berterabur mesra lagi , sangat enak dimakan begitu sahaja..eheee..So kalau sape tak tahan pedas jangan memandai order ni..ada berlambak jek menu len sangat sedap juga.. :)

So, please try ur self ye :) Sebab the experience is unexplainable...

Air aku namanya I LOVE YOU...Air dia namanya  BE HAPPY~
BE HAPPY : resepi dia ---> RIBENA + STRAWBERI + JELLY + LAICI
I LOVE YOU : resepi dia ---> Ribena + lemon + jelly + laici
Spagetti Arrabiata!
Roti daging yang telah selamat dimakan tanpa sempat snap gambar..Roti ni sangat mewah dengan daging, telur, hotdog, mayonis, dan dilapik pulak dengan lapisam roti yang sangat garing..Slurrrpp!
Nasi goreng Napolean
The price of lurve :P
I promise will come back to you  Murniii ;)










0 mereka yang sweet:

Post a Comment

Thanks for your comment dear! =)

P/s: if komen via FB, saya tak dapat notification tau. Jadi, sorry kalau saya lambat reply / tak reply ye..Saya kena manual check ;)

May Allah bless you!