Support saya =) Jom Exchange Link! I will visit Yours!

My Blogger friends

Wednesday, August 15, 2012

Shopping Ferrero Rocher murah!

Alhamdulillah, langkah kanan..Semalam masa otw balik aku sempat singgah ke SOGO..Saje je pusing2 SOGO sebab macam menarik tengok orang ramai semangat nak shopping raya..Aku tak plan pun nak shopping kat situ sebab walaupun mega sales tapi harga dia masih lagi beratus-ratusan :P

Aku singgah ke Market dia dan saje pusing2 sebab sejuk.. Panas betul petang semalam kan. Jadi saje tumpang aircond SOGO gak dan pusing2 mencuci mata. Sekali aku ternampak lambakan coklat Ferrero Rocher dan dijual dengan harga yang sangat murah! Seronok gila rasenye sbab aku memang plan nak beli coklat tu untuk hantaran aku :)

Promo Ferrero Rocher tu 16pcs x 2 (buy 1 free 1) = RM 20.90..Murah kan?? Tehee..Then. aku musykil kenapa boleh murah sangat. Sekali bila check, no wonder la murah. Dia nak clearkan stock... Expiry date dia  13/10/12..Maknanya tinggal 2 bulan jek lagi..Tapi kira ok la kan, sebab E-day aku pun hujung bulan ni jek :)


Alhamdulillah..selesai sudah 1 lagi barang hantaran aku ;)


Ni la yang aku beli..32 pcs just RM 20.90 ;)
Yang ni harga untuk Ferrero Rocher 30 pcs tp expiry date dia next year

SOGO tengah sale gila2! Murah kan soft drink ni? 2 for RM 3.60 jek..Maknanya 1 baru RM 1.80


Ni pun murah...2 for RM 8 jek
Ni pun murah..Semalam usha kat NSK ketupat NONA ni harga dia RM 5
Ni gambar masa kat NSK tu la..

0 mereka yang sweet:

Post a Comment

Thanks for your comment dear! =)

P/s: if komen via FB, saya tak dapat notification tau. Jadi, sorry kalau saya lambat reply / tak reply ye..Saya kena manual check ;)

May Allah bless you!