Support saya =) Jom Exchange Link! I will visit Yours!

My Blogger friends

Friday, July 20, 2012

DIY veil?

Huk..Baru dapat MMS dari kakak yang akan makeupkan aku untuk majlis bertunang aku nanti.. Bad newsnya bila veil yang dia nak bagi tu kurang cantik & tak match dengan baju aku..Then disebabkan tu aku kena cari jalan lain. Aku nak beli jek tapi macam susah pulak nak cari yang padan dengan warna baju aku..

Ni la veil yang kakak tu nak bagi pinjam
Nampak gayanya sekarang kena la aku DIY veil juga..Risau sikit sebab tengok macam susah jek nak jahit manik kat veil tu..Tapi, rasanya kalau buat sendiri lagi worth it and murah kot...Hope menjadi la nanti...

Aku nak tempah veil kat Intan, tapi dia tengah nak sarat mengandung & menghitung hari nak deliver kot..Sob sob..tak dapat aku nak merasa hasil tangan dia..Jelous dengan B2B yang dah tempah veil dengan dia..Sangat gojes!

Oh tuhan...Permudahkan la urusan hamba mu ini nanti..Amin...

Wish me luck..Here we go my DIY veil?


0 mereka yang sweet:

Post a Comment

Thanks for your comment dear! =)

P/s: if komen via FB, saya tak dapat notification tau. Jadi, sorry kalau saya lambat reply / tak reply ye..Saya kena manual check ;)

May Allah bless you!