Support saya =) Jom Exchange Link! I will visit Yours!

My Blogger friends

Monday, July 2, 2012

My DIY Bantal hantaran dah siap!!

Alhamdulillah..

Seronok dapat melepak je kat rumah on weekend. Jadi, boleh la aku fokus and all out on my DIY projek tu..Lega da sebab siap da 1 projek DIY aku nieh..Satisfied gila sebab sangat cantik! Tak sabar nak letak barang hantarannya pulak :D tehee..

Untuk DIY bantal hantaran ni aku guna hiasan baru yang lebih cantik....Kali ni berjuntai2 dikeliling bantal gitu.. So, nampak ler exclusive, modern & mahal..Padahal kos dia murah jek >__< Loveee it!

Kalau nak tutorial dia, nanti aku bg ek.. Klik kat link tutorial tu ek :P enJoyzz!

Bukti tangan melecur sebab terkena glue dr glue gun tu..Sakit ok.sob sob.
Time nak pasang hiasan di keliling bantal
Tadaaa~
Sila ignore bantal dibawah..Tu pic gambar bantal len masa belum siap

Tak sabar nak letak diatas dulang :)
=)
Full reveal gambar, hiasan dulang & barang2 + total kos buat benda ni will share lepas my E-day eah ;) Suprise!
Comments
2 Comments

2 comments:

Thanks for your comment dear! =)

P/s: if komen via FB, saya tak dapat notification tau. Jadi, sorry kalau saya lambat reply / tak reply ye..Saya kena manual check ;)

May Allah bless you!