Support saya =) Jom Exchange Link! I will visit Yours!

My Blogger friends

Thursday, July 19, 2012

My DIY Thank You taq for goodie bag!!

Amin~ hahahaha (gelak puas hati)..Selepas berhempas pulas meng- google "Printable Thank you tag" , akhirnya today aku da jumpa satu yang paling simple & sesuai untuk aku gunakan sebagai label thank you tag for my goodie bag!

Memang banyak version Printable Thank you taq yang ada dalam google tu, tapi kebanyakanya semua bukan editable dan protected. Diaorang cuma benarkan korang print & bukan edit..Memang design2 yang diaorang bagi tu free, cantik & kreatif, masalahnya most of it terlalu complicated untuk dipotong & digunakan..Ada tu siap da design perkataan wedding la, love la & any other words yang tak bersesuaian dengan majlis bertunang...

But today, I feel relief sebab terjumpa blog ni yang bagi free printable Thank you tag with simple design. So, boleh la aku guna template tu untuk my own purpose & tambah2 sendiri ikut sukahati nanti..Yey!! Thank you so much to this blog : http://www.weddingchicks.com...

So, klik la link ni untuk ke entri blog tu...Tapi, dia tak bagi yang editable tau...Semua pun just Printable jek..

Nanti aku bagi tutorial macam mana nak edit templete yang printable ni ye...


Ni la sample label taq dr blog tu..Just nice jek kan?
Ni la hasil yang aku buat :P sekarang tinggal nak print & tampal! yey!
Tapi, kalau korang nak segera & tak sanggup tunggu..Kalau nak label thank you taq version yang boleh editable..Korang boleh minta kat Ex-B2B ni..Dia dengan murah hati akan bagi design template dia (design ala2 dolly paper) masa wedding dia dulu..laju lak tu dia reply ;) : **anaztasia tie the knot**

Comments
3 Comments

3 comments:

Thanks for your comment dear! =)

P/s: if komen via FB, saya tak dapat notification tau. Jadi, sorry kalau saya lambat reply / tak reply ye..Saya kena manual check ;)

May Allah bless you!