Support saya =) Jom Exchange Link! I will visit Yours!

My Blogger friends

Wednesday, July 18, 2012

Sushi Bonanza RM 2 again!

Huyeh! Sushi datang lagi! :D

Aku suka gila bila Sushi King buat promosi macam ni..Makan la banyak mana, harga makanan yang mahal semua RM 2 jek..Jadi ni la masanya nak cuba makanan yang mahal pada harga yang sangat murah :P

So, semalam, sekali lagi aku & Raihana tidak melepaskan peluang ini >____< yezza!! Thanks sushi!


My favorite!


Reminder! Sila tangkap gambar pinggan korang selepas makan sebab pekerja diorng selalu salah kira pinggan masa bayar bil! Serius~ 

0 mereka yang sweet:

Post a Comment

Thanks for your comment dear! =)

P/s: if komen via FB, saya tak dapat notification tau. Jadi, sorry kalau saya lambat reply / tak reply ye..Saya kena manual check ;)

May Allah bless you!