Support saya =) Jom Exchange Link! I will visit Yours!

My Blogger friends

Friday, June 15, 2012

2nd item (trial) : DIY Iphone Pouch

Hehe.. Today nak sambut birthday my bestfriend (Ms Rai) , tp since da sangat last minute nak beli hadiah, then nak celebrate pun nanti terus jumpa lepas kerja, jadi cepat2 aku buat hadiah dia tu guna Felt aku tu je..

So potong2, jahit2, gam2 then siap! Hasilnye agak comot sebab 1st trial kan. Then since da x sempat nak buat balik jadi aku touch up2 je guna button dan applique yang aku ada..Hasilnyee?? Ehee..tengok ler sendiri :P

Yang penting adalah kasih sayang yang aku curahkan pada usaha nak hasilkan kraft ni..:P

Tutorial dia kat sini..Jadi, pandai2 la design ikut suka >__<

Ni bahagian depan

Bahagian dalam


Ni bahagian belakang



Tak suka guna gam uhu sebab dia senang bersepah @___@ then cacat sikit kat huruf A tu


0 mereka yang sweet:

Post a Comment

Thanks for your comment dear! =)

P/s: if komen via FB, saya tak dapat notification tau. Jadi, sorry kalau saya lambat reply / tak reply ye..Saya kena manual check ;)

May Allah bless you!