Support saya =) Jom Exchange Link! I will visit Yours!

My Blogger friends

Tuesday, June 26, 2012

Pembalut hadiah pujaan hati!!

Yey! Finally aku da jumpa pembalut hadiah yang dicari2.. ...pink belacan polkadot utk DIY paper beg door gift aku..rasa mcm nak melompat2 je depan kedai..haha..tak sia2 aku gigih mencari..:p

Huk..Mana taknya, dah berminggu aku rungsing & ikhtiar..aku google & masuk tiap kedai buku kat jalan TAR & sogo..Tp tak jumpa pun...syukur sgt today tergerak nak ke maju junction makan ayam penyet time lunch then teringat kat situ ada kedai hadiah @ ground floor..suka! sebab harga dia pun murah, rm 1.50 jek berbanding @ sogo rm 4!! Sgt suka!

Ignore yang warna merah bawah dia tu..:P
Pink belacan polka dot!!
kedai penyelamat ! hehe..Nasib baik depan opis aku jek..
                                                                              
Aku nak guna pembalut hadiah ni untuk buat paper beg door gift macam kat bawah ni..



Comey kan? ~______~

0 mereka yang sweet:

Post a Comment

Thanks for your comment dear! =)

P/s: if komen via FB, saya tak dapat notification tau. Jadi, sorry kalau saya lambat reply / tak reply ye..Saya kena manual check ;)

May Allah bless you!