Support saya =) Jom Exchange Link! I will visit Yours!

My Blogger friends

Thursday, June 28, 2012

Jubah Anganku

Drrollll~ Rasa nak tergolek2 jek kat lantai office ni bila tengok jubah sorang blogger ni yang sangat cantik dan berjaya ni..Dah la orangnya pun cantik..Aish..Bertuah  sungguh tuan badan nieh...

Sila tgk baju dia bukan orang dia ek..Saya tahu dia kurus & cantek -______-
Kan? Jubah dia sangat cantik & awesome kan?! Rasa kalau buat baju bertunang or nikah ni confirm keyakinan diri melambung sampai  langit ke 7 :P Tapi, alangkah kecewanya bila visit blog kedai yang jual jubah tu : Jubahsouq.com..Harga dia sampai RM 300-500! tu tak campur kos pos ngan tudung...Huk, Memang sangat frust...Jadi, ni la dia pepatah yang mengatakan... Ukur baju di badan sendiri..

Kesudahannya..Aku cuma boleh menatap, melihat & berangan je la nak ada jubah yang cantik macam ni..(╥﹏╥)

Sekian

Yang benar

-Aku insan yang kecewa-

0 mereka yang sweet:

Post a Comment

Thanks for your comment dear! =)

P/s: if komen via FB, saya tak dapat notification tau. Jadi, sorry kalau saya lambat reply / tak reply ye..Saya kena manual check ;)

May Allah bless you!