Support saya =) Jom Exchange Link! I will visit Yours!

My Blogger friends

Friday, June 8, 2012

Hari booking me! Majlis merisik esok!

Nguu..Esok da nak mula hari tempahan si dia on me..nervous! Jadi, aku ni all out la to makesure the day will run smoothly..nasib ada si dia yang always backup and be there for me..without him, im helpless..thanks dear!

Before it, banyak benda aku nak kena buat! Sakit sikit sebab nak kena beli barang kelengkapan rumah semua..expectation is soo high sebab aku x nak bad impression for both side..jadi, it's ok if aku sacrifice diri aku in the beginning for the happy ending..insyallah..;)

So, aku pun shopping la sana sini..sampai sakit kaki, pinggang & kepala...then apply cuti 2 hari sebab nak kena kemas rumah & etc...emm, nak buat majlis memang penat >__< adoyy, prepare rumah macam esok nak raya! Haha..

Banyak juga dugaan yang mendatang, maybe tanda bermulanya fasa baru..insyallah, akan cuba yang terbaik untuk mengharunginya....harap segalanya akan berjalan lancar sebagaimana yang dirancanga..insyallah dengan rahmat & izinya..

0 mereka yang sweet:

Post a Comment

Thanks for your comment dear! =)

P/s: if komen via FB, saya tak dapat notification tau. Jadi, sorry kalau saya lambat reply / tak reply ye..Saya kena manual check ;)

May Allah bless you!