Support saya =) Jom Exchange Link! I will visit Yours!

My Blogger friends

Saturday, June 30, 2012

2nd trial bantal dulang hantaran DIY: papan kek vs kotak

Hehe..malam tadi aku try buat bantal untuk dulang hantaran aku pakai kotak pulak..Tapi hasil dia x berapa best berbanding pakai papan kek..but, still kelihatan gojes walaupun pakai kotak.Cuma kalau pakai kotak, dia jadi ringan, lembik & boleh dilipat la..kalau pakai polysform tu lg la..angin tiup confirm terbang..huu..kalau pakai papan kek dia mcm berat sikit & kukuh..Jadi shape dia jd kemas..Saje try guna kotak incase boleh lg nak jimatkan kos kan..sebb kotak free kan..tp, syg la sebab terasa perbezaan kualiti yang ketara antara guna papan kek dengan kotak..

Jadi, disebabkan bantal yang guna kotak tu masih tetap cantik, rasa syg pulak nak buang.Then, aku proceed je utk tetap guna bantal yang dibuat dr kotak tu utk bantal hantaran belah perempuan..Tapi, cuma 1 bantal ni je la yang pakai kotak.selebihnya nanti akan guna papan kek jek ek..;)

Haa..Ni aku tgh tunggu papan kek FREE dr kazen aku, dia keje kat kedai kek..Jadi boleh la aku paw dia..Makin jimat kan? Hehe..bersama kita manfaatkan segala sumber yang ada, demi kebaikan masa depan bersama ----> tagline mende nieh?? Hahah ;p mekasih~


Pandangan belakang
Pandangan depan


1st trial =) (kembangkan idong jap)  hiks...

0 mereka yang sweet:

Post a Comment

Thanks for your comment dear! =)

P/s: if komen via FB, saya tak dapat notification tau. Jadi, sorry kalau saya lambat reply / tak reply ye..Saya kena manual check ;)

May Allah bless you!