Support saya =) Jom Exchange Link! I will visit Yours!

My Blogger friends

Friday, June 29, 2012

Beli hiasan bantal hantaran

Today aku singgah Kedai Bunga Reben Jalan TAR tu lagi sebab nak beli hiasan bantal hantaran DIY aku tu..Sekarang ni aku ngah bercinta ngan kedai barang kawen..Hobi aku lepas keje or waktu lunch je, asal ada masa je confirm aku akan cekal gi usha brg2 utk keperluan kawen ni..

Aku suka kedai ni sebab dia suka bagi harga murah..Tp, murah tu kalau beli byk la (more than 2 item)..Asalkan korg beli brg byk je mesti ada diskaun..suka!
Kalau kat kedai len especially @ Semua House tu semua da fixed price...So,if korg nampak harga barang kedai bunga reben ni mcm mahal dr kedai len, don't worry..Nanti bila korg byr, harga dia akan jd lg murah sampai korg pun pelik..yela, kot la dia salah kira ke kan..Even lg murah dr kedai lain yg da fixed price tu kot..Jadi, sebab tu la kedai ni selalu ramai org..;)

Ok.brg Yg aku beli hari ni:

Bead lace : Rm 3.90 semeter x 3 meter total : Rm 11.70

Polyform : Rm 1.80

Tapi bila byr : total Rm 10.50 jek >__< tak caya tgk la gambar resit tu..musykil kan? .hiks!

Oklah. Aku nak sambung buat bantal.just nak share.kedai tu located kat tepi Jalan Tar tu je..betul2 tp jalan..Sebaris ngan Nagoya & depan Gulatis tu jek..happy shopping!

0 mereka yang sweet:

Post a Comment

Thanks for your comment dear! =)

P/s: if komen via FB, saya tak dapat notification tau. Jadi, sorry kalau saya lambat reply / tak reply ye..Saya kena manual check ;)

May Allah bless you!