Support saya =) Jom Exchange Link! I will visit Yours!

My Blogger friends

Tuesday, June 5, 2012

Minggu yang mendebarkan!!!

Aaa~ Aku rasa sangat stress minggu ni..Stress sebb hari Isnin hari tu aku kena buat presentation untuk idea CIPCO aku yang aku menang kat opis..Kena present depan management & semua staff yang hadir...Glurp! Then, ingatkan lepas presentation tu da selesai da boleh hilang nervous tu, tp nervous lain pula yang menyusul....Rasa macam nak kena heart attack!! Esok lak aku nak kena jumpa COO (Chief of Operation) untuk presentation projek aku tu......scarryyyy.....

Jadi, kita sambungkan perasaan nervous yang berkumpul untuk minggu ini..Alkisah, hari Sabtu ni nanti (9/6/2012) akan berlangsungnya majlis merisik aku...Nguuu..Nervousnye tuhan je la yang tahu sebab tak pernah pun ada pengalaman untuk benda2 cengini..Huuu..Jenuh aku tanya kawan2 aku cakap majlis merisik diorg macam mana..Then, diorang cakap majlis merisik buat simple jek, tak ada apa yang perlu dirisaukan..Tu kata diorg la kan..Tapi bila aku google, visit blog orang len semua, bukan main pula cerita diorg..Siap ada yang buat macam majlis kahwin, ada hantaran, makeup, dressing bagai! @___@ Kecut perut aku dibuatnya..Aku takut sangat kalau di hari kejadian tu nanti, aku ada cacat cela dan kekurangan pepe pula..Tak nak la ada lacking apa2 ke sebab orang kata first impression will remain forever!!..Lagi2 this time melibatkan keluarga dia kan..ofcoz la aku harap dapat feedback yang baik nanti...Emmm..

Pepun, Orang kata bek ikut sunnah agama, bersederhana lebih afdhal..Jadi, aku stick with it je la ye..Lagipun nak jimatkan kos perkahwinan so x nak la buat majlis besar2.Ukur baju dibadan sendiri la harapnye...Kang nanti masa kawen nanti, takut aku hidang megi ajek..:P jadi, conclusion..Majlis nanti aku buat secara tertutup sesama keluarga jek ye...

Huk..Serius nervous! Harap segalanya berjalan lancar..Insyallah..Amin...

0 mereka yang sweet:

Post a Comment

Thanks for your comment dear! =)

P/s: if komen via FB, saya tak dapat notification tau. Jadi, sorry kalau saya lambat reply / tak reply ye..Saya kena manual check ;)

May Allah bless you!