Support saya =) Jom Exchange Link! I will visit Yours!

My Blogger friends

Tuesday, June 19, 2012

Semuanya kita boleh buat sendiri rupanya..DIY blogger

Huhu..Aku sekarang dalam mood kagum & impress dengan bakat dan kreativiti manusia yang berjaya menggunakan akal, semangat dan jiwa yang dikurniakan Allah..Jadi, betul la tu kata orang, hendak 1000 daya tak nak 1000 dalih, usaha tangga kejayaan, dimana ada kemahuan di situ ada jalan dan sebagainya...

Haish, bila tengok orang kreatif buat DIY then berjaya buat apa yang dirancang..Rasanya memang tu kepuasan hidup yang hanya tuan badan dan tuhan je la yang tahu..Penat memamg penat sebab banyak usaha dan komitmen, tapi rasanya berbaloi kot kalau menjadi. Orang kata hasil air tangan sendiri lagi puas hati. Lagipun tu pengalaman seumur hidup, pas tu boleh bantu tambah skill, knowledge dan macam2 lagi yang kita tak tahu..

Emm..Kalau tak sebab aku nak kahwin + berjimat ni, aku pun tak akan tahu pasal fenomena DIY ni..Then, aku pun tak akan tahu yang aku ni pun ada hidden talent gak (acece..mood perasan kejap). So, it is time to explore.. Kata orang, kalau tak cuba maka tak tahu. Lagi pun, mana la tahu someday kalau da expert ke,  knowledge tu boleh jadi side income ke kan..Kalau pandai hidup semua orang pun sayang..Hehehe :D

Btw, fenomena DIY ni da meletops da kat western! No wonder la kat sana semua advance sebab banyak orang yang kreatif dan inovatif. kalau tak caya cuba google je DIY, bersepah2 idea, produk, hasil pasal benda2 yang berkaitan kehidupan harian..Hebat2..

Ok, Aku da melalut banyak. Heheh, just check this out.  Ni blog2 yang bagi aku inspirasi dalam dunia DIY pasal dunia kawen2. Banyak gila tutorial, step dan cara2 nak ubah hantaran, DIY pelamin dan sebagainya...kalau teror memang boleh jimat banyak duit + boleh buat duit..Ehee..Baru nak terasa hebat jadi manusia..Ehee..DIY awesome!

http://intanorazam.blogspot.com
http://our-wedding-journal.blogspot.com/

http://amirul-syafique.blogspot.com

http://saniloveana.blogspot.com

http://ilovemyfiance.blogspot.com

0 mereka yang sweet:

Post a Comment

Thanks for your comment dear! =)

P/s: if komen via FB, saya tak dapat notification tau. Jadi, sorry kalau saya lambat reply / tak reply ye..Saya kena manual check ;)

May Allah bless you!