Support saya =) Jom Exchange Link! I will visit Yours!

My Blogger friends

Friday, June 15, 2012

Dunia aku yang gelap

Huu..Semalam lepas lunch, kitaorang pun buat kerja dengan rasa mengantuk & kenyang. Aku macam biasa, buat la kerja dengan tekun. Sekali tiba2 tub tub opis jadi gelap dan semua system pun shut down. In second terus semua orang pun dengan selambanya bersorak dengan gembira! Hooyei kata mereka termasuk aku..

Selalunya kalau opis blackout lepas lunch, dalam satu jam kalau masih tak recover lagi dioarang akan bagi staff balik jek. But this time, aku tak paham kenapa diorang tak nak lepas2 kan pula..So, kitaorang semua pun stay je la dalam opis..Makin lama makin panas sebab air cond pun tak ada dan suasana memang gelap dan horror gila especially part kalau nak masuk toilet...hehehe

Disebabkan kebosanan, yang ada Iphone & Ipad tu berfacebook la mereka dengan sesuka hati, yang tak ada tu pula dok bergosip la mereka macam melodi..Tak kurang juga ada yang tidur juga. Bagi staff yang agresif tu pula, siap men bola dalam opis yang sempit itu @__@ Yang tu agak annoying la, sebab perempuan kalau main bola memang sangat suka buat bunyi2 an.. :P

At the end, lagi 1 jam nak balik which mean pukul 4.30 pm, baru la Chief Financial Officer (CFO) bagi kitaorang semua balik..Jadi, semua pun berlumba2 balik sebab takut tetibe  elektrik akan ada balik dan takut if dia akan berubah fikiran..Hehehehe

Tapi, seronok tu cuma sekejap jek..Ingatkan boleh la nak rasa bertuah sekejap sebab dapat skip kerja kat opis kan. Sekali bila balik rumah, rumah aku pun blackout juga! Then, terpaksa la aku angkut diri aku sendiri naik sampai tingkat 13 @___@ Dunia ini macam bola sungguh kan?! huuu..Ingatkan dugaan tu sampai semalam je, sekali pagi tadi bila nak pergi kerja, lif rumah pula rosak.Jadi turun naik tangga la aku lepas ni..Makbul sungguh doa orang yang nak tengok aku kurus sangat tu..Huuu

Sekian.


0 mereka yang sweet:

Post a Comment

Thanks for your comment dear! =)

P/s: if komen via FB, saya tak dapat notification tau. Jadi, sorry kalau saya lambat reply / tak reply ye..Saya kena manual check ;)

May Allah bless you!