Support saya =) Jom Exchange Link! I will visit Yours!

My Blogger friends

Thursday, June 28, 2012

Takut...

Emm..down..down..down..risau jek tiap2 pagi tgk badan sendiri semakin memboolat, sedangkan My E-day pun da semakin hampir..tinggal lg 2 bulan je lg tp aku makin berisi..nak pg try baju pun takut..takut if pg try baju skrg nanti risau if badan akan makin naik or if turun then baju akan jd longgar pulak @___@

Jd skrg aku dlm mood Sangat risau! Eee.rasa mcm nak pg buat sedut lemak jek, tp nak buat aku takut..takut sebab haram & takut sebb sakit & takut sebab mahal >__<

Jadi sudahnya aku stress! Bila stress aku pening! Then bila pening aku cari penawar. penawar dia? Apa saje yg boleh hilangkan mengantuk aku...

Nasib baik aku ada nadia..dia ni opismate aku.. memang dia penyelamat aku..sebb tiap2 petang dia jd supplier penambah lemak aku...tq nadia T-T

Nampaknya terpaksa lah aku amik herbalife balik...

Ni coklat Nadia...Bukan di meja saya...

0 mereka yang sweet:

Post a Comment

Thanks for your comment dear! =)

P/s: if komen via FB, saya tak dapat notification tau. Jadi, sorry kalau saya lambat reply / tak reply ye..Saya kena manual check ;)

May Allah bless you!